söndag 17 november 2013

Söndag

Söndag, mera känd som ångestens dag, nu tänker jag på alla stackars kvinnor och män som ligger hemma i sina sängar med ångest och en baksmälla som heter duga! Men jag är turligt nog befriad från denna "åkomma". ;) Det jobbiga med söndagar är att tankeverksamheten ligger nere, och endast kan tänka på är att WOHOOO måndag imorgon!! <_<

Men för att bryta er ångest, ska jag tala om troll! Troll är mysiga varelser som mammor brukar skrämma upp sina barn med när dom är olydiga.. T.ex. Emil du får inte leka med pinnar i skogen, fö då kommer trollen och äter upp dig! Egentligen nu i juletider tror jag att trollen samarbetar med jultomten, för jultomten ser vem som är elak och snäll. Så jag tror att deras uppgörelse går ut på att trollen får äta upp alla elaka barn! Tänk efter, varje jul får alla som man frågar av, åtminstone några julklappar..
Så vart har alla elaka barnen tagit vägen? Jo det ska jag säga er, de är i en stor gryta i skogen och väntar på att ett lurvigt litet troll ska äta upp dem, och allt är tomtens fel, för han överlämnar dem!
Men det finns ett problem i min teori.. Vi har inte märkt några försvinnanden av barn. 0.o Men det måste betyda att trollen byter ut barnen mot sina egna barn! Så jag säger åt er att se efter om lilla Lisa/Emil ser lite hårigare ut en vanligt, för det kan vara ett troll!! (Eller puberteten som kickar in..)

Men nu ska jag börja packa ihop mina saker och så småningom söka mig mot Vasa!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar