onsdag 20 november 2013

Myspys med andreas..

Vad skulle du göra om du hamnade i en situation där någon ligger skadad?
Har du det lugn som krävs för att göra någon nytta i en sådan situation eller bryter du ut i panik?
Ialla fall har jag och en annan på min klass hoppat på med en annan klass som har första hjälpen kurs som vi endå behöver göra nångång.
Men jag måste erkänna att jag har lärt mig mycket på den här kursen, och det känns bra att veta att om jag hamnar i en sådan situation så vet jag på ett ungefär vad jag ska göra! Det är något som jag rekommenderar!

VARNING FÖR BILDBOMB! >_>

Lets see Hedström and Höglund in action.. + annat folk ;)

MYSPYS MED ANDREAS ;D


Myspys ;)

Min perfekta kompress, eller vad man ska säga ;p

Fick som kommentar att jag såg ut som en äkta kvinna..


Men ialla fall har jag haft roligt under kursen, och har till och med lärt mig något :D

2 kommentarer:

  1. Första hjälp kurs sku bra kuna vara obligatorisk. He sku jö fan så myki meir nytta en militärn... He kan kännas onödit o tungt tå man gare sjölv, men no sku he va rolit ti veta att i princip all människor kan hjälp ein om man behöver e

    SvaraRadera
    Svar
    1. Där har du en poäng! Om alla skulle ha första hjälp som obligatoriskt i sina utbildningar, skulle man känna sig mycket säkrare på gatorna!

      Radera