fredag 15 november 2013

Kylskåp och kärlek..

Haha, jag har kommit fram till att jag inte ska tala om kvinnor och kärlek för ingen man förstår sig på kvinnor och deras logik, men dock förstår vi oss på kylskåp!
Vad är kärlek för en man? Hur upplever en brunstig man sin kärlek? Jo det ska jag säga er, om det inte är i sänghalmen så är det magen som ska omhändertas! Hur man ska tillfredsställa en man är ganska enkelt, om du kan koka mat så är han din upp till 80% de resterande 20% kan fördelas på flera olika områden, där har vi bland annat fotboll, ishockey, öl kväll med kompisarna, tumla runt i sänghalmen och det han nu annars brukar göra när han fördriver sin tid då kvinnan i sitt liv inte har givit honom några sysslor som han måste göra..
Så när en man kan jämföra sin fru, sin äkta maka med ett kylskåp då är han lycklig!
Och för att jag inte ska få en skock arga men fagra damer efter mig som vill "gälla" mig (ja kommer ni ihåg vad gälla betyder? ;) kolla upp annars i ett tidigare blogginlägg där jag gav ord förklaringar! ;) ) så ska ni få en förklaring varför ni är som ett kylskåp.

Som jag tidigare sa så älskar män mat, och kvinnor vill ha mycket romantik, och kärlek.. Så vad är bästa sättet att visa sin kärlek för en man? Jo via sin kok konst! Börjar ni se sammanhanget? Kvinnor (generaliserar lite) är romantiska och fulla av kärlek - män älskar mat - kylskåp är fulla av mat..
Så för att säga det rakt ut! Kvinnor är fulla av kärlek som ett kylskåp är fullt av mat, och då ger kvinnan sin kärlek till sin äkta hälft genom mat, och han blir lycklig!

Haha så min logik blir kylskåp + man = äkta kärlek

                                           Bara för att jag känner mig romantisk!





Och nu en sak om något helt annat! Om ni vill veta MIN åsikt om någonting, ett visst ämne så säg till så ska jag berätta vad jag tycker och tänker! ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar