måndag 18 november 2013

Kärlek på nätet..

Hallåå alla kärleks narkomaner, denna morgon då jag vaknade slog det mig att det finns många ensamma själar i denna värld, och jag tycker väldigt synd om dem, så nu ska JAG hjälpa er på traven.. ;)
Alla känner till alla sorters olika dating sidor där man får lära känna olika personer och till slut träffas i verkligheten.. Men det är många som inte tror på kärlek via nätet och det är synd, så nu får alla ett gyllene tillfälle att hitta kärleken via DEAS (det är mitt smeknamn.. men som alla vet heter jag Andreas).

Såhär kommer det att gå till att ni som vill hitta kärleken hör av sig till mig, vi talar lite sinsemellan, sedan publicerar jag en bild av denna person och samt en text som vi har kommit överens om (typ vad de vill ha ;) ) + egna kommentarer sedan får varje bild en nummer så det blir enklare att skilja dem åt.

Sen är det bara att meddela VEM ni är intresserad av, och skulle vilja lära träffa, kanske via facebook tillförts, eller ens telefon nummer, eller ska ja arrangera en blind date? Det är helt klart ert val!
                          
                                      WELCOME TO THE LOVE MAKING MACHINE ;)




P.S nu fungerar anonyma kommentarer, men sätt gärna ett namn under så jag kan hålla reda på vem jag diskuterar med, och om ni är anonym och vill delta i mitt projekt kan det uppstå lite problem.. :/ Ha en god måndagsmorgon!

4 kommentarer:

  1. Hahaha e du seriös? I såfall vill jag hitta kärleken å gå på blind date, kan du hjälp me? ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haah! Klart jag är seriös! ;) Åt dig har jag en stilig ung man, i tjugo års åldern, som är väldigt romantiskt lagd så länge han får som han vill, han tycker om och vill ha en förstående kvinna. Han säger bland annat att hans crush brukar kalla honom beebichan, som han är förälskad i, låter det intressant? ;)

      Radera
    2. Hahaha, jamen de låter ju perfekt! När får jag träff honom? ;3

      Radera