lördag 16 november 2013

Känslan.

Känslan som uppstår då man ställer sig frågan om det faktiskt är värt att gå på kurs en fredag kväll och sen nu lördag morgon..
Men man ska kunna offra sig att studera helg två veckor efter varandra för att tjäna 5 studie poäng ;) vi tackar öppna universitetet för att de ger ut studie poäng lika enkelt som när du hämtar mat ur kylskåpet när "snåltanne" värker..(din godis tand värker för du vill ha godis eller annat gott).

Haha jag skrattar faktiskt lite för en vän till mig frågade kommer du inte lägga upp dagens outfit, så sa jag bara: Haaah tror knappast det! xd För vad ska man egentligen ha kläder till då allt skulle vara enklare om alla var nudister, ingen mobbning för konstiga kläder, så vi skulle få bort ett stort problem!

Men nu ska jag hoppa på min snygga och "hållbara" cykel, den tappar lite delar nu som då men den är helt funktionell! Så vi ska jag njuta av en didaktisk kurs från 9 - 14:30.. Så hoppas ni har en trevligare lördags morgon! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar