lördag 16 november 2013

Hallååå!

Kära vänner och vegetarianer! (jag har inget emot vegetarianer, men jag förstår mig inte på dom..)
Har klarat av dagens kurs, den började väldigt teoretiskt.. Sitta instängt i ett litet klassrum med många "deltagare" med dålig luft och försöka ta in kunskap är ganska svårt!

Men till dagens planer är bland annat att åka hem till Purmo! Och sen fara på jobb till Netti, och vara på jobb, kolla lite id, slänga ut berusade äkta män, bli påhoppad av arga kvinnor för att jag har slängt ut deras andra hälft, en helt vanlig lördag kan man säga.
Det fina med att arbeta på en pubb och vara portsiär, är att man kommer i kontakt med flera olika sorters mänskor, och får knyta kontakt med nya personer, det finns dåliga sidor men jag älskar ändå mitt jobb, lite surt att arbeta fredagar och lördagar men det kommer extra pengar som man behöver! :) (P.S om man vill gå ut och ta en öl kan man alltid gå på en tisdag om man bor i vasa ;) men förut var onsdagar också populära, men pga att min rumskamrat förlorade ett slagsmål med herr asfalt och tidigare incidenter så totalvägrar han att gå ut på onsdagar, undrar varför? ;) )

Så jag skulle gärna vilja veta hur ni spenderar er fritid? Arbetar ni dygnet runt, "är ni under tofflo"? ;) (man lyder sin partner hela tiden) eller vad gör ni?


Jag vill annars meddela att jag kommer att dela mindre på facebook för att ta mina vänner i beaktande som inte är intresserade av bloggar, att de inte får sitt nyhetsflöde fullt med mina status uppdateringar.. Så det kommer löna sig att titta in nu som då efter uppdateringar! :)

                                                                                           Ha en riktigt bra helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar