onsdag 13 november 2013

Hallååå!!!

Hallååå kära vänner och djur och välkommen till min blogg, den kommer främst handla om mina tankar och funderingar om som förse går i min omgivning, och vad jag får uppleva i min vardag.
En kort presentation om mig själv.. Jag är uppväxt på landet, fin liten by i Pedersöre, har flickvän och en lilla syster. Javisst jag har också två funktionella päron till föräldrar också som har lyckats hålla mig vid liv tills idag, men det är en ny dag imorgon med nya utmaningar och katter. Jag arbetar för tillfället i Jeppis som turboportsar, men jag bor i Vasa med en rumskamrat.

Ni kommer att märka att mina texter är lite flummiga, men det är grundidén med bloggen att jag ska skriva ner mina tankar, men det blir ert problem att tolka dem..

Jag kommer bjuda er på ett filmklipp som är mig nära  hjärtat som kommer visa er vad jag har för lustiga vänner. ;)

https://www.facebook.com/photo.php?v=10151437030440326&l=5166068858487144273

Jag är lite oteknisk så man måste kopiera länken >_>.. (jay den e fixad nu!)


Jag får tacka för mitt första inlägg och hoppas att ni kommer trivas, nästa gång kommer det att vara bättre text då jag verkligen vet vad jag ska skriva...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar