torsdag 14 november 2013

Godmorgon!


Det är ganska otroligt att jag är uppe redan denna morgon fasten skolan börjar först om ca 20minuter, och det värsta av allt jag är inte ens trött, faktist jag är rätt pigg! ;)

Tänkte bara att jag skulle berätta vad aberrationistiskatankar betyder, för nämligen det har varit en mängd med folk som har undrat "va fan betyder aberrationistiska tankar"?? >_> Men nu ska jag hjälpa er på traven så ni slipper huvudvärk! :D
Aberration betyder avvikande från det normala och sen använde jag mig av min otroliga hjärnkapacitet och kanske lite hjälp? Jag minns inte för mitt minne är som ett kylskåp, mycket fina saker som man älskar men till sist ruttnar det bort!
Så kort och gott betyder aberrationistiska tankar att ni får läsa texter från en person som avviker från det normala.

Och nu har jag en fråga till er! Jag tycker faktist att ni är dåliga på att lämna kommentarer >_> , okej gott folk det har inte ens gått 24 timmar sen jag började men jag är lite för innokas! (ivrig) Så om ni lyfter på er skära röv och ger mig en kommentar!  Nej lyft inte på den sitt kvar! För om ni lyfter på den går ni iväg och jag blir forever alone!

Men men ska börja dra mig mot skolan men jag vill att ni ska få smaka på min otroligt goda musik smak!


Hoppas ni njöt lika mycket som mig ;) men vänta tills jag får visa er äkta musik, måste bara varna för multiply eargasm! ;D
Och nu har jag en fråga till 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar