tisdag 19 november 2013

Deas sjunger ut..

Kära församling, jag har hört att det på vissa orter här i världen att det hör till att brudgum (den manliga parten i giftermål) ska sjunga på deras bröllop..
Och nu har jag tänkt skrämma min flickvän (hoppas att hon inte lämnar mig >_>) och säga att jag om jag MÅSTE sjunga på vårt bröllop så kommer jag att sjunga denna vackra låt:


Men då kan jag tillägga att när jag öppnar min käft, och börjar sjunga, så brukar små barn komma fram och fråga varför jag skriker/grymtar, och undrar om jag har gjort mig illa.. Gamlingarna rullar iväg med sina rullatorer i full fart till närmaste pensionärshem och klagar om att vi unga ska respektera de äldre..
Dessvärre har jag fått klagomål av kvinnan i mitt liv att jag lyssnar på för gammal musik, men här är en förklaring som jag vill dela med mig till andra också, faktum är att jag uppskattar gammal musik för den är befriad från nymodigheter som t.ex. autotune, och "musikanterna" fick anstränga sig utan desto större hjälpmedel.. Jag respekterar gammal musik!

Men som bevis att jag har musik för dagens musik också så ska ni få ta del av Andreas eargasm ultra nice musik..

Inna är väldigt bra på att sjunga..

 Låten börjar påriktigt vid ca 1:25


Helt ok.. :)

Litet smakprov vad jag också lyssnar på.. :)

2 kommentarer:

  1. Gammal musik är betydligt bättre eftersom den är mera äkta och musikalisk samt melodisk!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att någon förstår mig!

      Radera